środa, 28 maja 2014

Wycieczka!


Nareszcie! Już jutro jadę na wycieczkę, tą wyczekiwaną wycieczkę.
W ogóle, na początku był taki scenariusz, że wycieczki w tym roku nie będzie. A przez co? Przez zachowanie. Według nauczycieli, moja klasa jest jedną z tych, która nie należy do najgrzeczniejszych... 
No, ale cóż, w końcu wycieczka się odbędzie! Już jutro! 
Wyjazd, godzina 6.00 rano! Jak dla mnie to o wiele za wcześnie, ale skoro mamy dojechać o stosownej porze i mieć czas na zwiedzanie, to rozumiem. 
Jest to dwudniowa wycieczka, więc wrócę w piątek, gdzieś tak około 22.
W sobotę, kiedy będę pisać nowy post, opiszę o swoich wrażeniach i dodam zdjęcia.




A tu jeszcze piosenka Imagine Dragons "It's time"






Życzcie mi udanej wycieczki!
Tymczasem, ja pozdrawiam Was!
Do następnego!
Poziomka.


#30 dni do WAKACJI! (to tylko miesiąc!)


4 komentarze:

  1. Udanego wyjazdu , ja też nie mam grzecznej klasy i dlatego nie jeździmy na wycieczki :/
    zapraszam do mnie
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju. Mam wrażenie, że chodzimy do tej samej klasy! Ja tez mialam nie jechac za zachowanie, ale pani stwierdzila, że jednak pojdziemy. :)
    http://naatalia-naatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa notatka, miłego wieczoru! :)

    kumiiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieje, że wycieczka była udana :) Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń