wtorek, 3 czerwca 2014

Powrót z wycieczki + Co nie co stereotypach...

Witajcie!
Na wstępie zacznę, że post o wycieczce miał być już w sobotę, ale wyszło jak wyszło. Chociaż ukrywać też nie będę, że może mi się troche nie chciało go pisać i postanowiłam, że dopiero dzisiaj, w środę, wywiążę się z obowiązku i napiszę nowy post. 
No cóż, nie będę się rozpisywać, tylko od razu przejdę do tematu, do tego pierwszego tematu, bo w dzisiejszym poście będą aż dwa tematy.

A więc, w czwartek rano, razem z moją klasą i klasą o rok młodszą, pojechałam na wycieczkę w góry. Było naprawdę super! W przyszłości będę dobrze ją wspominac! Nie dosyć, że zwiedziliśmy wiele zabytków oraz zdobyliśmy szczyt, to jeszcze można było zjednoczyć się z klasą, mimo tego, że wszyscy nie jechali. Nie wiem jak u was, ale w moim przypadku, podczas wycieczek, czy wspólnych wyjazdów klasowych, wszyscy możemy się do siebie zbliżyć. Jesteśmy jak jedna wielka rodzina. Podsumowywując, wycieczka była udana i z chęcią będę do niej wracać wspomnieniami.




























(tak bardzo dużo zdjęć)
PS. ta po lewej, to ja.


A teraz, przechodząc do drugiego tematu,
Słyszeliście kiedyś o stereotypach? Pewnie nie raz.
Stereotyp to konstrukcja myślowa, zawierający komponent poznawczy emocjonalny i behawioralny, zawierająca pewne uproszczone przeświadczenie, dotyczące różnych zjawisk, w tym innych grup społecznych. 
Jednymi ze stereotypów jest na przykład to, że każdy człowiek o czarnym kolorze skóry, umie najlepiej śpiewać. Kolejnym stereotypem jest to, że człowiek bezdomny to pijak lub brudas, czy też Rosjanie alkoholikami lub Cyganie złodziejami. Stereotypy są najcześciej wyrażane w sposób negatywny. 
Nie powinniśmy, więc myśleć według stereotypów, ponieważ możemy uraźić nimi, niektóre osoby, na przykład, powiedzieć przy osobie z blond włosami, że wszystkie blondynki są głupie, to byłoby niemiłe i trochę bezczelene.
Hmmm... to byłoby tyle na dzisiaj.

Do następnego!
Pozdrawiam Was,
Poziomka.
Bye!


#24 dni do W a k e j s z y n! 



12 komentarzy:

  1. Super post!
    Ładne zdjęcia. W ogóle ty jesteś śliczna! Dlaczego nie dodajesz więcej swoich zdjęć?
    :)
    http://blog-by-rid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Te stereotypy są bezsensowne i każdego krytykują no ale cóż
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nienawidzę stereotypów!

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też jestem przeciw stereotypom, a wycieczki lubię ;o)

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog, i świetnie piszesz ! :)
    Wejdziesz i poklikasz w linki w tym poście ?http://paulaa-fashion.blogspot.com/2014/06/sheinside-na-lato.html
    Dzięki temu będę mogła organizować rozdania, wzamian pokomentuje Twoje wpisy i polecę Cię w następnym poście.
    Co Ty na to? :)
    Może obserwacja za obserwację?
    Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog ! wpadnij do mnie one-dream-blog.blogspot.com Obserwuję i liczę na rewanż <3

    OdpowiedzUsuń
  7. na takiej samej wycieczce byłam w liceum, bardzo lubię ten fragment naszego kraju, szczególnie Góry Stołowe bardzo mi się podobają. ;)
    co do stereotypów to one są i będą zawsze, nie trzeba się tylko nimi kierować, tylko samemu przekonać się jak to jest naprawdę. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy blog ; )
    Zapraszam również do mnie ;)
    http://welcome-in-my-strange-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym się wybrać w góry, dawno nie byłam ;)

    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne zdjęcia, widać że wycieczka udana :)

    Zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jak skomentujesz :3
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślenie stereotypowe jest bardzo głupie i niestety ludzie często mają przez to negatywne zdanie o innych ludziach, nie poznając ich!

    Och góry<3 jaki szczyt zdobyliście?

    jak-lilia-posrod-cierni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń