czwartek, 22 maja 2014

Spring or Summer?

Nareszcie! Nareszcie piękna pogoda. Można by, powiedzieć, a nawet się poczuć, jakby było lato i te nasze upragnione wakacje! Chociaż, tak naprawdę ''oficjalnie'' lato rozpocznie się 22 czerwca, to jak już wcześniej wspominałam, my możemy już teraz się nim cieszyć, a nie dopiero za miesiąc.
Pewnie większość z was pojedzie lub była już w tym roku na wycieczce klasową...
Poruszam ten temat, ponieważ chciałabym się pochwalić moją wycieczką, która odbędzie się równo za tydzień! Już nie mogę się jej doczekać! 
Jedziemy - moja klasa - II b, jak i o rok młodsza - I b - w góry, a dokładniej to w Sudety, do Kudowy - Zdrój. Mam nadzieję, że będzie super!
Rok temu w maju też byłam na wycieczce klasowej. Wspomniam ją dobrze, było na niej fajnie, no może pomijając m.in. mój ból zęba, który był tak nieznośny, że tylko tabletka dała mu radę.
A wy, jedziecie gdzieś lub może już byliście na wycieczce klasowej?



A teraz ''wiekopomna'' chwila, dodaję swoje pierwsze zdjęcie na tym blogu.
To ja.
Właśnie tak, to ja.




#36 dni do wakacji! 

Do następnego!
Pozdrawiam Was,
Poziomka.


3 komentarze:

  1. ja jadę na dwudniową wycieczkę na początku czerwca :)
    MÓJ BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja się cieszę ze słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog xx
    obserwuje, liczę na rewanż xx
    http://mysecretjournalss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń