wtorek, 13 maja 2014

~Jakiś tam tytuł~


Hej, hej!
Piszę tego posta dopiero o tej godzinie, czyli 21.30, ponieważ wcześniej nie miałam kiedy. W ogóle czas płynie tak szybko, że na wiele rzeczy, po prostu nie starcza nam czasu.
Nauczyciele dużo zadają, a jeszcze są kółka dodatkowe i jak wiadomo, chyba każdy ma jakieś obowiązki domowe, chociażby najmniejsze, ale ma, no i gdzie tu znaleźć chwilę odprężenia? 
Oczywiście u mnie nie wygląda to tak "napięcie". Ja zawsze znajdę chwilę na to, by wejść na  facebook'a lub po prostu posiedzieć bezczynnie przed tabletem, telewizorem, czy komputerem.
Chociaż muszę przyzanć, że dzisiaj "grafik był napięty". Musiałam zrobić pracę na zajęcia artystyczne, a mianowicie zegar, ale nie taki prawdziwy, wiadomo!, tylko taki...hmm... papierowy? (w następnym poście, wstawię zdjęcie mojego zegara). Póżniej wzięłam się za zadanie dla chętnych z matematyki, a od razu potem poszłam zrobić projekt na WOS. 
Nim się obejrzymy, będzie koniec roku szkolnego, a co się z tym wiąże? Wystawianie ocen. Dlatego teraz, prawie codziennie piszemy jakieś sprawdziany, czy kartkówki. Za niedługo będą jeszcze ostatnie poprawki, a to wszystko po to, by mieć jak najlepsze oceny na świadectwie.

Trzymajcie się! 
Do następnego posta!
Pozdrawiam,
Poziomka.

PS W ogóle kompletnie zapomniałam, żeby napisać o tym, że w niedzielę wieczorem byłam na koncercie Kamila Bednarka! <3 
Ale o tym i o wszytskim innym, napiszę w następnym poście! 



A tu, jeszcze o! piosenka, "Dni, których jeszcze nie znamy".



See ya!

9 komentarzy:

  1. czas zdecydowanie płynie za szybko:)
    co powiesz na wzajemna obs?
    buziaki:* www.aleksandramistake.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie jest piosenka Bednarka, tylko jego cover :D
    http://suecombinations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju ja też musze poprawiać teraz tyle kartkówek i pisać bo nauczyciele walą nimi cały czas.-.-
    To takie wkurzające.
    Ale fajnie ze byłaś na koncercie Kamila, ja też bym chciała. :(
    http://naatalia-naatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie tą piosenke ;)
    jeśli mozesz to poklikaj mi w linki choies i sheinside w poscie ;)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/05/my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  5. alez ty kreatywna ^^


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham ta piosenke ! ♥
    bardzo ladny naglowek ;)

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post !
    uwilaniamy ta pisneke ! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post !
    Ja nie byłam :(
    Natka

    OdpowiedzUsuń