wtorek, 8 lipca 2014

Informacje...

Hej.
Właśnie znalazłam chwilę czasu, więc postanowiłam dodać krótki post na bloga, który zamierzałam wstawić już jakiś tydzień temu, przed moim wyjazdem do kuzynek, ale jak to czasem bywa... zabrakło mi czasu.
Jest to tak zwany "post informacyjny". 
Chciałabym w nim zawrzeć kilka informacji, a mianowicie takie, że wyjeżdżam i na blogu nie będą pojawiać się posty... no w sumie tak jak ostatnimi czasy. Ostatnio, jak ktoś może zauważył, (albo i nie) na blogu przez długi czas nie było postów. Dlaczego? Dlatego: wyjazd do kuzynek. Byłam u nich tydzień i naprawdę  nie miałam czasu, aby dodać nowy post, a teraz one są u mnie i też nie ma czasu, ciągle coś, jak nie wyjazd do kina, to na basen...
Póżniej, po ich odjeździe, od razu wyjeżdżam na dziesięciodniowe kolonie, więc posty też nie będą się pojawiać.
ALE, 
Obiecuję, że po moim powrocie to się zmieni i posty będą pojawiać się co dwa dni.




Pozdrawiam i życzę udanych wakcji!,
Poziomka.




2 komentarze:

  1. no to miłego spędzania czasu i wracaj jak najszybciej :)


    http://feelingsdonotplay.blogspot.com/2014/06/jak-bawi-sie-gimbus.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanych wakacji ! ;D
    Zapraszamy do siebie ;) ! http://mopd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń