środa, 25 czerwca 2014

#1DIY

Paznokcie malowane sposobem wodnym.

Hello everyone!

Być może, któraś z Was spotkała się już z wodym sposobem malowania paznokci. 
Ja dowiedziałam się o nim z jakiś rok temu i od razu chciałam go wypróbować, ale jak często bywa na początku, nie udawało mi się, aż w końcu zrezygnowałam.
A dzisiaj przychodzę do Was z DIY, właśnie z tym sposobem. 
Męczyłam się cały dzień nad malowaniem tych paznokci i udało się! Tyle, że teraz zrobiły mi się odpryski, ale mam nadzieję, że da się to jakoś naprawić.
I teraz nie przedłużając, zacznę DIY!

Aha, jeszcze taka mała uwaga, w poprzednim poście pisałam, że zamierzam zrobić takie SUPER DIY, którym nie jest malowanie paznokci sposobem wodnym, lecz co innego. Co to będzie? Będzie to własnoręcznie zrobiony/przerobiony T-SHIRT. Sama nie wiem, kiedy opublikuję to DIY z T-SHIRTEM, ponieważ są mi do niego potrzebne materiały, których niestety nie mam, ale postaram się je jak najszybciej zdobyć.

A teraz zaczynamy!



Potrzebujesz:

- lakiery do paznokci - kolory dowolne, w tej kwestii można zaszaleć!




- naczynie z ciepłą wodą - radzę wziąć najzwyklejszy, stary słoik, ponieważ podczas malowania paznokci naczynie może pobrudzić się od lakieru, tak jak to w moim przypadku...




- zmywacz do paznokci

- waciki, patyczki do uszu

- wykałaczkę lub patyczek do robienia szaszłyków




Przed wykonaniem, radzę podłożyć starą gazetę lub podkładkę, aby uniknąć podbrudzenia stolika czy biurka!

Wykonanie:

Do słoika z ciepłą wodą "dodajemy" kropelkę lakieru, tak jak na zdjęciu. 




Następnie powtarzamy czynność, tyle że z innym kolorem. Ja akurat użyłam do tego trzech kolorów - różowy, jasny niebieski oraz morski, Wy jak chcecie możecie użyć dwóch lub aż czterech czy pięciu kolorów. Wybór należy do Was!
Kiedy już dodamy wszytskie kolory, powtarzamy wszystko jeszcze raz.





Następnie bierzemy patyczek i "rysujemy" jakiś wzorek, tak jak na zdjęciu.




I zanurzamy w tym paznokcie.
Po wyciągnieciu paznokci z wody, czekamy aż wyschnie, a następnie zmywamy resztki z palca.




Ja zrobiłam sobie tym sposobem tylko kilka paznokci, resztę natomiast pomalowałam na jasno niebiesko.
Tym sposobem można także zrobić sobie tipsy.

Więc, jak wspominałam na początku, mi to zajęło prawie cały dzień... dobra przesadzam, ale na pewno trochę mi to zajęło.
Jest to czasochłonne i trzeba się przy tym dużo napracować. Czasem może nie wyjść lub coś się nie udać, ale efekt jest super!

Mam nadzieję, że skorzystacie z mojego DIY oraz, że uda Wam się pomalować paznokcie tym wodnym sposobem, bez żadnych niepowodzeń!

Pozdrawiam,
Wasza Poziomkaa.

#two days to holidays! Woohoo!




4 komentarze:

  1. Kiedyś próbowałam Marble Nails, lecz nigdy mi nie wychodziło ;c
    W wolnej chwili zapraszam ~ welcome-in-my-strange-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałem takie sposobu:0 Ciekawy post:)

    U mnie nowy post! ultraneonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł na DIY ♥ widać, że wkładasz w bloga dużo pracy! jest cudowny :)
    jeśli masz chwileczkę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w banery po prawej stronie :) Na pewno się jakoś odwdzięczę tylko napisz co by Cię interesowało :)
    FLEMOUR

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobię sobie takie jutro! Bardzo fajny pomysł! Wreszcie trafiłam na jakieś DIY z pomysłem.


    Zapraszam na konkurs! Do wygrania post promocyjny oraz design lub nagłówek.

    http://loczek-blog.blogspot.com/- KILK

    OdpowiedzUsuń