środa, 27 sierpnia 2014

Cześć

Dawno tu nic nie pisałam, bo prawie miesiąc minął od poprzedniego postu, za co bardzo przepraszam. Wcześniej obiecywałam, że tuż po powrocie z kolonii, postaram się częściej zamieszać posty, a co z tego wyszło? Nic. No właśnie - nic. 
Nie publikowałam żadnych postów, ponieważ nie miałam o czym napisać. Nie miałam weny, jak to się mówi. Chociaż muszę przyznać, że czasem po prostu mi się nie chciało.
Ale dziś przychodzę do was z postem, w którym to będziecie mogli przeczytać moje wypociny na temat nieśmiałości.
Mam nadzieję, że post się spodoba.

Być może część z Was ma problem z nieśmiałością. 
Szczerze mówiąc, ja sama należę do osób cichych i spokojnych, chociaż jak się czasem okazuje, wcale tak nie jest.
Często bywa tak, że osoby z pozoru nieśmiałe, przy bliższych znajomych są otwarte oraz nie wstydzą się niczego. Sama zresztą należę do tych osób.
Przy bliskich znajomych, rodzinie są otwarci, nie są skrępowani, a kiedy dochodzi do wystąpienia, czy do odpowiedzi przed klasą są tak zestresowani, że po prostu nie umieją podołać czemuś takiemu. 

Z nieśmiałością bywa różnie. 
Niektóre osoby nie lubią zawierać nowych znajomości, właśnie przez nieśmiałość.
Niektórym, trudno jest zaprzyjaźnić się z innymi, wejść do paczki, także przez nieśmiałość.

Osoby nieśmiałe są często wrażliwe, spokojne, ciche, po prostu nie lubią być w centrum uwagi.

Jak myślicie, czy nieśmiałość jest wadą, czy może zaletą?

Według mnie, zależy to chyba od sytuacji.
Czasem może się okazać, że nieśmiałość jest zaletą, choć głównie uchodzi ona za wadę. Dlaczego?
Przez to, że jesteśmy nieśmiali, można stracić kilka wspaniałych okazji. Czasami brak nam odwagi, aby się odezwać. Później się tylko żałuję... "Dlaczego wtedy się nie odezwałam!? Dlaczego? To wszystko przez tą moją durną nieśmiałość!".

Część osób, które borykają się z nieśmiałością, próbują się jej pozbyć. Próbują być bardziej śmiałym i otwrtym na innych.
Niektórym się to udaje, a niektórym niestety nie.

To byłoby na tyle.
Myślę, że post się podobał.
Aha, zmieniłam także design bloga, podoba Wam się?
Piszcie w komentarzach.
Dzięki za przeczytanie!
Bye!
Poziomkaa.
Trzymajta się i do następnegoo!





2 komentarze:

  1. Ja jestem czasami bardzo nieśmiała

    zapraszam do mnie
    http://kinlala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie jestem wcale nieśmiała, może niektórzy są, ale da się z tym walczyć!

    im-mags.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń